Onze dienstverlening


Dienstverlening Hypotheekweb BV

Onze dienstverlening kenmerkt zich door kwaliteit, transparantie en vakbekwaamheid. Bij Hypotheekweb staat uw persoonlijke financieel adviseur altijd voor u klaar met een passend advies.

Wij bieden u deskundig advies aan op het gebied van hypotheken, verzekeringen, sparen en vastgoedbeleggingen. De gemiddelde tarieven worden in de vergelijkingskaarten vermeld, maar de tarieven kunnen logischerwijs afwijken. Afhankelijk van de complexiteit van de aanvraag. Op voorhand worden er duidelijke afspreken met de klant gemaakt, die in de opdracht tot dienstverlening worden vastgelegd.

Documenten

Klachten

Bij Hypotheekweb streven we ernaar om uw belangen optimaal te behartigen. Mocht u echter onverhoopt niet geheel tevreden zijn over bepaalde aspecten van onze dienstverlening, moedigen we u aan om dit direct aan uw adviseur te melden. Op die manier krijgen we waardevolle inzichten waarmee we als organisatie de kwaliteit van onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Indien u een klacht heeft, volg dan onderstaande klachtenprocedure.

Stappen om een klacht in te dienen

  1. Dien uw klacht schriftelijk in bij Hypotheekweb (info@hypotheekweb.nl) of per post.
  2. Binnen vijf werkdagen legt de eindverantwoordelijke uw klacht schriftelijk vast. U ontvangt tevens een bevestiging van de ontvangst van de klacht, met vermelding van wie de klacht zal behandelen. Daarnaast wordt aangegeven of er nog aanvullende informatie van u nodig is.
  3. Binnen twee weken na ontvangst van de schriftelijke bevestiging ontvangt u een reactie. Indien het niet mogelijk is om binnen deze termijn een inhoudelijke reactie te geven, bijvoorbeeld vanwege vereist onderzoek, stellen we een datum vast waarop u uiterlijk een reactie mag verwachten (maximaal acht weken na ontvangst van uw klacht).
  4. Soms is het noodzakelijk om aanvullende informatie te verkrijgen of persoonlijk overleg te voeren. Als we overeenstemming bereiken over de voorgestelde oplossing, zullen we deze oplossing zo spoedig mogelijk implementeren.

AFM

Autoriteit Financiële Markten (AFM) De AFM (www.afm.nl) ziet toe op de deskundigheid en integriteit van financieel adviseurs middels de Wet Financieel Toezicht (Wft). Ons kantoor heeft een vergunning en is bij de AFM geregistreerd onder nummer 12049509. U kunt dit controleren in het register van de AFM op www.afm.nl/registers.

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een klacht over onze dienstverlening hebben, laat u ons dat dan zo snel mogelijk weten. Wij proberen dan samen met u tot een oplossing te komen. Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kunt u zich richten tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dat kan digitaal via www.kifid.nl of schriftelijk via: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Postbus 93257 2509 AG Den Haag 070 333 8 999 Ons aansluitnummer bij het Kifid is: 300.018686. In plaats van uw klacht voor te leggen aan het Kifid kunt u er ook voor kiezen om een gang naar de burgerlijk rechter te maken.